Η αυλή του Δημοτικού σχολείου μου. Όταν ήμουν στις πρώτες τάξεις (ίσως και στην 1η, δε θυμάμαι ακριβώς), η αίθουσά μας ήταν στο ισόγειο και έτσι σε κάθε κουδούνι για διάλλειμα είχαμε άτυπο αγώνα ποιος θα τρέξει πρώτος διασχίζοντας διαγώνια την αυλή μέχρι τη γωνία αυτή στα δεξιά. Κέρδιζα σχεδόν πάντα εγώ.
